Asistent manager resurse umane

Salariu BRUT 3600 LEI

– daca este din Brasov se asigura transportul cu masina de serviciu.

Compania: TURISM COVASNA  SA
Oraș: Covasna
Ocupație: Ocupare deplină

Descrierea postului vacant

Scurta descriere a companiei

Suntem o companie cu capital integral românesc care înca din anul 1998, am reușit să ajungem la rezultatele de până în prezent prin experiența profesională, seriozitatea și implicarea în vederea construirii unei relații de durată cu partenerii noștri de business.

 

Cerinte

Responsabilitati:

  • Asigura intocmirea dosarul personalului nou angajat, asigurandu-se ca sunt respectate toate normele si termenele legale, inclusiv programarea la analize medicale de angajare, informarea angajatului asupra documentelor necesare la angajare, redactarea contractului individual de munca, completarea celorlate documente necesare la angajare si semnarea acestora;
  • Asigura redactarea si semnarea altor acte care modifica contractele de munca ale angajatilor la solicitareaclientului sau la expirarea termenelor legale: acte aditionale, decizii de incetare si asigura transmiterea in timp util a documentelor necesare pentru programului Revisal;
  • Se asigura ca dosarele individuale ale angajatilor contin toate documentele solicitate de lege, inclusiv fisele medicale actualizate;
  • Arhiveaza dosarele individuale ale angajatilor reziliati;
  • Ia toate masurile administrative pentru a furniza angajatilor adeverinte ;
  • Indeplineste toate formalitatile necesare la incetarea activitatii unui angajat;
  • Distribuie fluturasii de salarii tuturor angajatilor, precum si aichetelor de masa si cadou;
  • Intocmeste rapoarte solicitate de client sau superior;
  • Se asigura de inregistrarea la termenele legale in Registrul electronic de evidenta a salariatilor ale tuturor modificarilor si documentelor privind incadrarea in munca a angajatilor;
  • Asigura suport in integrarea noilor angajati oferindu-i toate informatiile necesare din punct de vedere administrativ;
  • Asigura actualizarea permanenta bazei de date cu toate informatiile necesare privind angajatii activi;
  • Asigura pastrarea evidente actualizate si genereaza regulat, sau la solicitarea clientului rapoarte;
  • Completeaza la nevoie certificatele medicale ale angajatilor.
    Cerinte:
  • Experienta 1-2 ani in administrare de personal (cunostinte in special intocmire minuta de informare (oferta de munca), urmarire termene transmitere Revisal, gestiune documente)

Constituie avantaje:
Cunostinte operare Word, Excel;
Persoana organizata, capabila sa lucreze sub presiunea solicitarilor multiple ale clientului;
Buna abilitati de comunicare cu angajatii indiferent de pregatirea lor profesionala;
Atitudine proactiva si implicare;

Respectare GDPR si secretul profesional.