SMART job HR

Suntem un grup de firme cu același interes econonic care lucrează sub brandul SMART job HR: Agenția de recrutare și plasare a forței de muncă și Academia de cursuri SMART job HR – Furnizor de formare profesională și calificări.

Ceea ce a început ca un concept, ca o dorință de a asigura forța de muncă companiilor colaboratoare, s-a realizat și s-a completat cu necesitatea de a asigura cursuri de formare profesională și calificări, training-uri și evaluări profesionale în cele mai diverse domenii. Serviciile sunt susținute cu suport și consultanță juridică de specialitate.

Conceptul s-a transformat ulterior în realitate, desigur, toate acestea cu ajutorul clienților, partenerilor, colaboratorilor și a tuturor celor care au crezut în elementele fundamentale SMART job HR.

Agenția de recrutare SMART JOB HR 

Suntem o agenție de plasare a forței de muncă care prestează servicii de recrutare și selecție de personal în România, înscrisă în Lista agentilor de ocupare a fortei de munca in strainatate, operator de date cu caracter personal la ANSPDCP Număr Registrul General: 0019277.

Ca agenție de recrutare forță de muncă avem un standard ridicat de calitate a serviciilor furnizate și proactivitate pe piața forței de muncă, care dorește să ofere posibilități multiple de dezvoltare a clienților dornici să crească nivelul de performanță al mediului din care face parte, prin furnizarea de soluții sigure pentru desfășurarea activităților zilnice.

Vă prezentăm cei mai buni oameni de pe piața muncii și beneficiezi de sprijinul și consultanță de specialitate, oferite de un partener de încredere, care te susține pe durata întregului proces.

Academia de cursuri SMART job HR

poza Facebook

Suntem furnizori de formare profesională și calificări care prestează servicii în cele mai diverse domenii, operator de date cu caracter personal la ANSPDCP Număr Registrul General: 0019234.

Academia de cursuri a fost dezvoltată din dorința de dedicare. Dedicare pentru oameni și pentru companii, implicare pentru dezvoltarea lor. De fiecare dată, angajații noștri au fost motivați de dorința de a aduce plus valoare participanților și companiilor, de a le transmite acestora cunoștințe, concepte, principii și atitudini. Așa dorința a devenit realitate.

Ne-am asumat, zi de zi, pentru fiecare persoană sau companie, misiunea de a le demonstra clienților noștri că putem realiza strategia potrivită, că deținem instrumentele potrivite și personalul specializat care să le ofere cele mai bune servicii.

VIZIUNE

În orice proiect sau relație partenerială, vom utiliza maximum de competențe și resurse, de care dispunem, pentru a oferi soluții cât mai adecvate cerințelor partenerilor noștri, bugetului și termenelor limită necesare în derularea proiectelor.

SCOP

Scopul nostru este de a oferi soluții flexibile și servicii de calitate clienților noștri, într-o manieră prietenoasă și profesională.

MISIUNE

Furnizarea resursei umane, adaptate cerințelor peței de forță de muncă, sub deviza “Omul potrivit la locul potrivit”Dezvoltarea ariei de clienți mulțumiți prin relații de lungă durată și mutual avantajoase. Implementarea  și dezvoltarea celor mai bune servicii în domeniu. În orice proiect sau relație partenerială, vom utiliza  toate resursele și competențele de care dispunem, pentru a oferi soluții flexibile, adecvate cerințelor, bugetului și termenelor limită exprimate de clienții noștri.

OBIECTIVE

“Obiectivul nostru este să oferim clienților noștri nu doar cele mai bune servicii, ci să devenim legendari pentru acestea.”

Obiectivul principal al grupului noastru este acela de a oferi servicii de dezvoltare pentru afacerea dumneavoastră, prin consultanții noștri, care au ca principal obiectiv identificarea celor mai adecvate forme de servicii, a celor mai potrivite forme de calificare și formare profesională, de perfecționare a angajaților, care să răspundă exigențelor dumneavoastră.

Acte și autorizări:

 

Regulament concurs

Regulament concurs

  AOFM_CUI_SMART-job-HR-SRL  Nota de informare prelucrare date cu caracter personal - SMART JOB HR SRL